Ένα δωρεάν e-book από τον Γιώργο Ψαράκη, ο οποίος προσπαθεί να μας μάθει τη γλώσσα προγραμματισμού Python δημιουργώντας βήμα-βήμα ένα αήττητο πρόγραμμα σκακιού. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!
Από την Εισαγωγή του βιβλίου:
Ο Σκοπός του βιβλίου είναι διπλός. Από τη μία επιχειρείται αν καλυφθεί μια πραγματική ανάγκη στον τομέα του προγραμματισμού, που έχει να κάνει με την απαίτηση για ένα πολύ πρακτικό εγχειρίδιο, το οποίο ταχύτατα θα εισάγει κάθε ενδιαφερόμενο στον τομέα του οπτικού προγραμματισμού. Από την άλλη επιχειρείται να παρουσιαστείς ένας απλός και μεθοδικός τρόπος με το οποίο τελικά καταλήγουμε να προγραμματίσουμε ένα αήττητο πρόγραμμα σκακιού.
Ο Σκοπός του βιβλίου είναι διπλός. Από τη μία επιχειρείται αν καλυφθεί μια πραγματική ανάγκη στον τομέα του προγραμματισμού, που έχει να κάνει με την απαίτηση για ένα πολύ πρακτικό εγχειρίδιο, το οποίο ταχύτατα θα εισάγει κάθε ενδιαφερόμενο στον τομέα του οπτικού προγραμματισμού. Από την άλλη επιχειρείται να παρουσιαστείς ένας απλός και μεθοδικός τρόπος με το οποίο τελικά καταλήγουμε να προγραμματίσουμε ένα αήττητο πρόγραμμα σκακιού.
Λίγα λόγια για τον Συγγραφέα:
Ο Γιώργος Ψαράκης κατάγεται από τα Χανιά της Κρήτης. Έχει κάνει βασικές σπουδές στην Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Γραφικών Τεχνών και Πολυμέσων του Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών. Εργάζεται ως καθηγητής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων.
σ.σ: Στο download link που θα δεις στο τέλος του άρθρου, μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν το βιβλίο όπως και τα απαραίτητα αρχεία Python και Pygame για εργασία προγραμματισμού σε περιβάλλον Windows. Επίσης, είναι διαθέσιμα για κατέβασμα όλα τα αρχεία με τον πηγαίο κώδικα σε Python και τις εικόνες με τις σκακιστικές φιγούρες.
Είδος αρχείου: PDF
Μέγεθος: 3.44 MBΣελίδες: 66
Συγγραφέας: Γεώργιος Ι. Ψαράκης
Πηγή: 7777777.gr
Συντάκτης του άρθρου: Κυριάκος Οικονομίδης