Το 3D Gravity Simulator μας επιτρέπει να προσομοιώσουμε το πώς λειτουργεί η βαρύτητα μεταξύ των πλανητών στον τρισδιάστατο κόσμο.
Το πρόγραμμα έχει γραφτεί σε Unity και είναι εξαιρετικό διδακτικό βοήθημα για όσους προσπαθούν να κατανοήσουν το πώς αλληλοεπιδρούν οι πλανήτες μεταξύ τους λόγω της βαρύτητας, ενώ στο χειρισμό είναι ιδιαίτερα απλό.
Αρχικά, στο ηλιακό σύστημα που θα δημιουργήσουμε δεν θα υπάρχουν πλανήτες, τους οποίους μπορούμε να προσθέσουμε σιγά σιγά, ελέγχοντας μέσω του προγράμματος την πυκνότητα, μάζα, μέγεθος και ταχύτητα που θα έχουν και ρυθμίζοντας όλες τις παραμέτρους που χρειάζεται ώστε να προσομοιώσουμε την βαρύτητα. Δυστυχώς το πρόγραμμα δεν περιέχει επιλογή για προσθήκη αστρικών σωμάτων, όπως για παράδειγμα ο ήλιος, και αναγκαστικά θα αρκεστούμε στην μελέτη των πλανητών για την κατανόηση της βαρύτητας.
Όταν όλες οι παράμετροι έχουν ρυθμιστεί, το πρόγραμμα θα αρχίσει να τρέχει από μόνο του, παρουσιάζοντάς μας τα αποτελέσματα της βαρύτητας στο σύστημα που δημιουργήσαμε. Μάλιστα, μπορούμε μέσω του ποντικιού να δούμε το σύστημά μας και στις τρεις διαστάσεις αφού η εφαρμογή διαθέτει και στροφή 360 μοιρών.
Επειδή η εφαρμογή βρίσκεται στο GitHub, θα πρέπει χειροκίνητα να αποσυμπιέσουμε τα αρχεία μετά το κατέβασμα και να τρέξουμε το Gravity.exe αρχείο που θα υπάρχει στον φάκελο.
Έκδοση: 1.0
Μέγεθος: 60 MB
Λειτουργικό σύστημα: Windows 10
Κατασκευαστής: Extraltodeus
Πηγή: GitHub
Συντάκτης του άρθρου: Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος
Έκδοση: 1.0
Μέγεθος: 60 MB
Λειτουργικό σύστημα: Windows 10
Κατασκευαστής: Extraltodeus
Πηγή: GitHub
Συντάκτης του άρθρου: Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος